zondag 12 september 2010

Snel deze er ook nog bij.

Verslag van een halve week. Van donderdag 09.09 t.e.m. zondag 12.09.


Donderdag 09.09 : Korfoe- Patra.
----------------
In de namiddag ben ik op de boot gestapt richting Patra.
7 Uur varen en dus zeeen van tijd aan boord om wat te zonnen, te lezen, de natuur te bewonderen, lekker en duur te eten en te drinken.
Aangenaam gesprek gevoerd met een Nederlander die met z'n Harley richting Turkije ging.
Rond half 9 samen met hem in het donker een hotelkamer gaan zoeken maar dit wou niet erg vlotten en na een tijd elkaar uit het oog verloren in het drukke verkeer van Patra.
Ok, geen probleem. Ten lange duur een goedkope hotelkamer gevonden in de... rosse buurt.





Vrijdag 10.09 : Patra.
---------------
In de stad rondgehangen en aan het schrijven gegaan. Are you a writer?


Zaterdag 11.09 : Patra.
---------------
Niet te best weer lees ik in de krant... in Belgie!
Hier is het prima, een aangename 28*.


Zondag 12.09 : Patra.
--------------
Zit in een internetcafee en heb gelijk maar 5u betaald ineens. En maar letterkes en cijfertjes intikken.
Bijna even vermoeiend als bergop rijden.
Ach, who cares. I don't.
Morgen neem ik m'n fiets en probeer in 2 a 3 dagen tot in Athene te geraken, 240km verder.

En het reizen?
Het moet nog niet stoppen! Ook als je de leeftijd van een pas afgestudeerde backpacker al lang voorbij zijt wil dit niet zeggen dat je je niet als een pas afgestudeerde backpacker mag gedragen.

Benefietconcerten,sponsorlopen, geldophalingen,...
voor een eenzame ziel zijn een goed initiatief en steeds toetejuichen!

Is er op de tennis geen nieuw comite opgericht dat deze taak op zich kan nemen????

Ciao too everybody, have fun.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Marc,

    Ik heb met veel plezier en interesse je reisverhalen van de laatste weken nog eens gelezen. Tof dat je de vooroordelen van een land als Albaniƫ kan weerleggen. Kasten van een tankstations trouwens! Daar kan Total nog een punt aan zuigen.
    Hier gaat het leven zijn gewone gang. Ik ben weer aan het werk, Lisa ook en Alex naar school. Ok, ik moet hier even afbreken Marc. de plicht roept. Veel plezier en vele groetjes toegewenst. En als je nog hulp nodig hebt voor het een of ander... aarzel niet.


    Hans, Lisa en Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha die marc
    ik ben niet zo'n schrijver , zoals je al gemerkt hebt maar ik ben wel een trouwe lezer van je vakantieverhalen. door ze te lezen kan ik een klein beetje mee reizen vanuit belgie. hier loopt alles zijn gewone gangetje. vandaag een mooie lentedag ongeveer 22 graden , uitzonderlijk weer voor de tijd van het jaar. we hebben er van genoten. we denken en praten geregeld over je . geniet nog verder van je reis , dikke knuffel en groetjes kristien, ludo, wannes en marie en ook bono, kippen , schapen, pauw ,

    BeantwoordenVerwijderen