maandag 27 september 2010

Auwh! Dat doet pijn!

=== M'n writersblock heeft ernstige bijwerkingen! ===
=== Ik heb na de match gevochten op de voetbal zondag! ===
=== Dit is het resultaat van al zoveel weken zonder vriendin te zitten! ===
=== M'n hand is tussen de spaken geraakt bij het plakkken van nog maar eens een achterste band! ===
=== Een schorpioen heeft me te grazen gehad! ===
=== Het weinige bierverbruik is op m'n hefhand geslagen! ===
=== Hondsdolheid! ===
=== Mijn geld is op. Hoop terugtevallen op de ziekenkas! ===
=== 10 zweepslagen omdat ik een gesluierde vrouw een goedbedoeld tikje op haar poep gaf! ===
=== ...! ===
=== ...! ===


WIE ZAL HET ZEGGEN???? GROETJES.


5 opmerkingen:

  1. ??? resultaat van al zoveel weken zonder vriendin te zitten ???
    Wacht met spanning op je uitleg :-))))

    Groeten
    DC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bweikes!!!!! Wat hebt ge daar aan de hand?! :)
    Is het nog altijd even leuk of mis je ons allemaal veeeeeeeeeeeel te hard? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai das vies =)
    ik heb da ook is gehad ma nie zo erg :p
    Groetjes Sara :)
    Morgen Standard-Anderlecht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tes,

    Amai, eigenlijk ben ik een beetje jaloers op ef, zo'n reis is de natte droom van velen en gij doet het gewoon. Ik volg ef al de helen tijd op de blog, trouwens ge hebt een knappe pen!
    Zijt voorzichtig en vooral geniet ervan!

    Sep

    BeantwoordenVerwijderen