donderdag 12 augustus 2010

VANUIT BOSNIE- HERZEGOVINA WIL IK IEDEREEN BEDANKEN !!!!

Hoi allemaal. Vanuit Mostar in Bosnië- Herzegovina wil ik via deze weg tegen iedereen merci zeggen voor de mailtjes, de sms-jes, de telefoons en de reacties op m´n blog. Soms is mijn belkrediet op, soms is er geen internetcafé en duurt het een paar dagen of een week eer ik kan antwoorden, soms is mijn computerkennis te beperkt om zo maar dadelijk te reageren, soms ben ik bekaf om dadelijk een antwoord te geven, soms is het echt te duur om een sms-je (tot 4€) laat staan een telefoontje (tot 15€ voor een paar minuten) te sturen vanuit landen die niet tot de europese gemeenschap behoren, o.a. Kroatie en Bosnie- Herzegovina, ....
In alle geval allemaal bedankt voor de meestal heel leuke reacties van de laatste paar maanden.

DUS VIA DIT.
---------------

Merci, ... Babka, tante Lena, Ann, Kristien, Ludo, Heleen, Sara, Jo, Loes, Bea , Karel, Golan, Isha, Pherro, Bert, Greet, Juul, Bert, Bossie, Dirk, Carole, Danny, Dirk, Ely, Dirk,Flipke, Anke, Nanou, Geert, Oill, Gert, Elisa, Marleen, Greet, Willy, Gunther, Guy, Kris, Toon, Ward, Hans, Lisa, Alex, Heike, Herald, Patrick, Hilde, Jutta, Helga, Jeroen, Lizy, Jobbe, Jurgen, Koen, Heidi en de kids, Marc, fam. Vrijs- Hueyers, Marcel, Rianne, Marc, Mario, Marino, Marnix, Martine, Dirk, Rani, Jarne, Maxim, Michel, Sandra, Dylan, Eshley, Noëlla, Patrick, Paul, Vivianne, Yannick, Ria, Rita, Patrick, Jo, Annick, Peggy, Lennart, Bono, Thierry, fam. Verheyen, Wilfried, Myriam, Ann, Wim en de kids, Xavier, Linda, Yvan, Yvan, Ann, Anneke, Bart, Gerda, Kim, Urbain, Rita, Jos, Roger, Annie, Marleen, Liene, Camie, Rudy, Stefan, Regine, Kobe, Pol, Sonja, Niels, Windy, Fons, Herald, Jos, Julien, Maria, Willy, Swa, Peter, Pluusje, Dirk, Jos, Pitoe, Marc, Francis, Francois, Nonkel Tienne, Tante Mia, Guido, Keano, Yasmin, Fernando, Ann, Stef, Maddy, Stefan, Heidi, Roel, Imana, Yano, Yinta, Yalina, Ian, Paula, Yves, Madeleine, Bart, Louise, Anjo, Jurgen, Fred, Martine, ...

EN NU NOOIT MEER VAN DIT! IN DE TOEKOMST PROBEER IK OP TIJD TE ZIJN!!

... In alle geval nog eens merci. Alles uit Belz doet me plezier !!!!!!!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Dag Marc,
    Wij lezen en volgen thuis met veel plezier je blog. Telkens als er iets nieuws opstaat, print ik het uit en geef het aan ons ma en pa (jacques en lea). Onze pa die bijna dagelijks zijn 100 km fietst vind je prestatie ongelooflijk. Nog veel plezier en een behouden rit toegewenst. Dirk Martine Jarne en Rani

    BeantwoordenVerwijderen
  2. over onze ontmoeting met je te Plitvice heb ik zelf ook een tekstje met heel wat foto's gebrouwen.

    De groetjes voorts.

    http://muggenbeet.blogspot.com/2010/08/het-natuurwonder-plitvicka-jezera.html

    BeantwoordenVerwijderen