donderdag 10 februari 2011

Het werd echt te heet onder m´n voeten. ... ESCAPE FROM EGYPT !!!!!

Hoi, hier ben ik weer.
Eerst en vooral excuses aan de mensen die e bikke ongerust waren over m´n welzijn en gezondheid. Weinig nieuws van me de laatste maand.
2 Redenen hiervoor.
Ten 1e: 10 dagen geen internet ter beschikking in Egypte.
Ten 2e: ge kent teske hé. Een beetje de spanning opbouwen kan heus geen kwaad!!




Een paar dagen geleden de vlieger genomen naar Alicante in Spanje.
Het werd echt te heet in Egypte, letterlijk en figuurlijk.
Zit nu bij "de ouw peekes" in Benidorm.

Binnen een paar dagen volgt een uitgebreid verslag van m´n belevenissen van de laatste maand.
In alle geval ben ik nog altijd ALIVE AND KICKING.


1e Poging om het land te ontvluchten mislukt door gebrekkige conditie.

Eerdaags meer nieuws.
Groetjes aan ieder.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Tess, goe te horen dat alles goed is. Wat spanning da is inderdaad iets voor den Tess. Hoor net dat de Moebarak toch zou aftreden.
    Geniet nog daar bij de "veteranen" in Benidorm. Misschien kun je wel een rol versieren bij "de bastards" daar.
    Zit al te wachten tot je verslag van de laatste maand af is.
    Doe da verder nog goed, veilig en op tijd drinken hé.

    Groeten,
    Bossie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bossie nog een paar dagen wachten makker op het verslag.
    Opnieuw, ge kent teske hé!
    Echt liever lui dan moe.

    Hey, neef Peter Testelmans.
    Heeft nonkel Tjen en tante Mia ne gsm mee zodat ik hen eens kan bellen van hieruit.
    Ik zit nog enkele dagen in Alicante.
    Vandaaruit waarschijnlijk verder richting Granada, Cordoba, Sevilla, Malaga,...

    Groetjes aan ieder, keep in touch ok.

    Marc Tes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yo Marc,


    Bedankt voor je sms. Fijn om nog eens iets van je te horen. Gisteren is inderdaad Moebarak afgetreden waarna een extatisch feest onder het Egyptische volk losbarstte. Geschiedenis werd geschreven! Het is toch wel wat om die gebeurtenissen op de eerste rij te hebben mogen meemaken. Wij wachten met ongeduld op je verslag.
    Het zou tof zijn om je eens te bezoeken in Spanje maar ik weet niet of ik zoveel verlof kan aanvragen. Er zijn al plannen gemaakt voor in de zomer... Enfin, ik ga d'r nog eens over nadenken.

    Groetjes,


    Hans B, Lisa en Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Tessie, goed bezig ouwe wereldfietser, vluchten per boot! ;)
    Fijn te horen dat je lekker in Spanje zit. Ff fietsen naar portugal nog, maar rustig aan he! Houd u haaks!
    Groeten Tjalf en Arne

    BeantwoordenVerwijderen