woensdag 17 maart 2010

All-inn-party


Hallo, waarom dit fuifje?

Op 31 mei trek ik er nog eens op uit! Een jaartje loopbaanonderbreking geeft me hopelijk voldoende tijd om per fiets via o.a. Duitsland, Zwitserland, Italië, Slovenië, Kroatië, Bosnië-Herzegovina, Montenegro, Albanië, Griekenland, Turkije, Cyprus, Libanon, Syrië, Jordanië, Egypte, (Libië), Tunesië, (Algerije), Marokko, Portugal, Spanje, Frankrijk te bereiken om dan rond half mei 2011 terug thuis te komen.... 15 kilo lichter?!

Een feestje samen met wat vrienden en kennissen vlak voor het vertrek zou me plezieren.

Als iedereen bij het binnenkomen een kleinigheid in de voorziene doos wil droppen (min. 10 euro, max. 15 euro p/p, all-in) dan kom ik er wel !

Hopelijk zie ik jullie die dag,
groetjes Marc Tes


4 opmerkingen:

  1. wij zullen er zeker zijn en.... succes met je splinternieuwe blog.

    Ludo R., Kristien, et Co.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jurgen Huysmans21 maart 2010 om 03:51

    Veel plezier en succes met u reis.
    Jurgen, Anjo en Louiseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een droom die in vervulling gaat !
    Veel plezier, mooi weer en alles wat je nodig hebt, natuurlijk ook een behouden terugkeer.

    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marc,

    Zo te lezen valt dat wel mee het leven op een fiets. Met ups en downs maar dat hoort er bij he. Om een beetje jaloers te zijn. Maar onze toer komt nog hoop ik...Hier in Hasselt gebeurt natuurlijk niet zo erg veel. Buiten de gewone dag dagelijkse dingen. Zoals 14 dagen tandpijn waar ik bijna van verlost ben. Golan en Isha hebben examens en dat vinden ze ook niet zo leuk. Morgen naar de stembus en ik weet nog steeds niet wie mijn stem gaat krijgen. Zal er nog eens over slapen.Ga jij ook ergens stemmen of laat je dit aan iemand anders over? Blijkbaar lukt het fotograferen goed. En het is natuurlijk plezant voor de thuisblijvers dat we ook een beetje de reis kunnen meemaken. Ondertussen ben je alweer een stukje verder van Tessenderlo. Geniet er van en tot gauw via je blog. Bea

    BeantwoordenVerwijderen